funderardag

Har just suttit med mamma och planerat massa viktiga saker som man måste göra ibland, budget osv. ska snart gå och sova men innan dess måste min prinsessa wilma få gå ut sin sista promenad. idag har det varit en riktig arbetardag, äntligen fick jag jobba ett dagpass, 12-20 vilket var vääldigt skönt. dock har jag haft extremt ont i min högra fot, det pinsammaste är att jag inte vet VAD jag har gjort med den. antingen för mycket gående i högklackat eller så har jag gått snett, någonting har hänt. så imorgon blir det att ringa farbror doktorn som ska få lösa problemet. har gått på alvedon hela dagen så det vore skönt att bli av med det bekymret. nej nu måste wilmisen få gå ut så god natt kära dagbok, god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0